Sportovní masáže

...nalaďte se na maximální výkon.

 

 

 

 

 

 

 

Proč sportovní masáže?

Sportovní masáže jsou povzbudivé a tonizující. Tato masáž vás nabudí a připraví na aktivní den, je ideální pro péči o pokožku a svaly při sportu, fitness a při aktivním způsobu života obecně. Při sportovní masáži používáme razantnější a hlubší masérské techniky.

 

Je možno jí provádět před tělesnou aktivitou i po ní. Pomocí sportovní masáže připravíme

tělo na sportovní výkon a odstraníme pocit přetížených svalů po sportovním výkonu.

 

Dobře provedená masáž také urychluje vyplavování kyseliny mléčné z namáhaných svalů.

Odborně provedená masáž Vám umožní rychlý návrat pocitu uvolnění, relaxace a rychlé regenerace po namáhavém sportovním výkonu. Blahodárně působí na krevní a lymfatický oběh a tím se vytrácí pocit přetížených svalů.

 

Sportovní masáž vám pomůže dlouhodobě udržovat Vaši dobrou tělesnou kondici.

 

Sportovní masáže jsou upravenou formou rekondiční masáže. Mezi zásadní rozdíly patří prioritní

zaměření masáže na svaly a svalové skupiny zapojované při konkrétním sportovním výkonu.

Sportovní masáže doporučujeme před i po sportovním výkonu. Navozují vyšší svalovou aktivitu, pomáhají k prohřátí zatěžovaných partií a podobně jako jiné masáže přispívají

k navození celkové duševní i tělesné pohody.

Masáže sportovní a rekondiční může podstoupit každý bez doporučení lékaře.

 

Účinky sportovních masáží:

- napomáhají regeneraci svalstva a tkání

- zvyšují prokrvení kůže a odstranění odumřelých částí

- podporují lymfatický a cévní systém v odplavování toxinů

- mírní bolesti pohybového aparátu a zlepšují jeho výkonnost

- zbavují pocitů ztuhlosti

- ideální doplněk k pravidelnému tělesnému cvičení a aktivitě


Kontraindikace

- horečnaté stavy

- infekce, virózy, záněty

- bolestí kloubu, dutiny břišní, ledviny

- poškození, onemocnění kůže

- křečové žíly, záněty žil, trombóza

- poruchy krvácivosti (leukémie)

- zhoubné nádory atd...


Doporučení:

V aktivní sportovní sezóně pravidelně 1-2x týdně, při regeneraci a mimo trénink 1x za týden až 14 dní.